56330
Książka
W koszyku
Komputer w biurze Czyli 100 sztuczek przydatnych w pracy, 2007 r. : Książka przeznaczona dla osób aktywnie korzystających z komputera, które w codziennej pracy używają pakietu Office. Poradnik, podzielony na siedem rozdziałów, obejmuje system operacyjny Windows XP, edytor tekstu Microsoft Office Word 2003 oraz arkusz kalkulacyjny Microsoft Office Exel 2003. Każdy rozdział zawiera zbiór możliwych problemów oraz szczegółowe instrukcje ich rozwiązania. Autor podpowiada jak w pełni wykorzystać możliwości aplikacji tak, aby praca na komputerze była bardziej sprawna i efektywna.
Status dostępności:
Witkowo Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej